Har I de rigtige rapporter slået til?

Har I de rigtige rapporter slået til?

Hvornår har I sidst taget stilling til, hvilke rapporter I har slået til. Måske I mangler at aktivere lige den rapport, som giver jer den ønskede rapportering? På dine roller kan du kun vælge de rapporter, som du har slået til i systemadministrationen.

I bør lave et tjek af, hvilke rapporter som I har aktiveret, så I er sikre på, at I får de rigtige rapporteringsmuligheder for jeres forretning.

Det kan du gøre under Systemadministrationen -> Rapporter -> Aktivering af rapporter. De rapporter, som du aktiverer får du mulighed for at tilknytte til jeres forskellige roller i systemet. Det gør det muligt at differentiere visningen af rapporter til de enkelte roller, så dine kollegaer kun ser de rapporter, der er relevante for dem.

Under rolleopsætningen i Systemadministration - > Medarbejdere -> Rolle og rettighedsstyring -> Vælg rolle og se under Område vises alle rapporter, der er i systemet, og du kan kun vælge dem, som du har slået til under Aktivering af rapporter. Hvis du ikke har slået en rapport til, vil den være markeret med gråt, og du vil ikke kunne sætte et flueben i boksen ud for den.

Her aktiverer du de rapporter, som er relevante for jer at bruge.

Maiken Blok

Maiken Blok
Maiken Blok
Customer support and Language localisation
  Tidsregistrering i Excel