NPS scoren måler kundetilfredsheden i TimeLog

Kundetilfredshed i fokus

Et nyt ord i daglig tale hos TimeLog er NPS scoren 

undefined

For et halvt år siden blev alle medarbejdere i TimeLog introduceret til NPS scoren for første gang og på få uger blev initiativer igangsat for at få implementeret værktøjet i TimeLoggernes daglige arbejde.

NPS står for Net Promotor Score (se introduktionsvideo) og giver et realtidsbillede af kundetilfredsheden. I TimeLog har bevidstheden om tilfredse kunder altid været på agendaen, men med NPS scoren er kundernes tilfredshed nu blevet synlig for alle i virksomheden – og ikke kun dem, som har direkte kontakt til kunderne.

Alle vores kunder får stillet ét enkelt spørgsmål to gange om året, om hvor villige de er på det pågældende tidspunkt til at anbefale TimeLog som leverandør til andre. Så snart spørgeskemaet er blevet udfyldt, ser vi svarene på en storskærm i TimeLog, så alle medarbejdere har et opdateret billede af, hvor tilfredse kunderne er med os lige nu.

Vi har et helt NPS team, som med det samme ser svarene igennem og får svaret vores kunder på deres kommentarer, så vi kan komme i dialog omkring de ting, som I mener, vi kan forbedre.

Det er en rejse, som vi glæder os til at tage sammen med vores kunder. Vi elsker feedback og bliver kun bedre af at få det.

Vores arbejde med NPS scoren og implementering af værktøjet har udmøntet sig i en artikel i magasinet WISE. Her fortæller Head of Marketing & Operations Sascha Skydsgaard, om hvordan TimeLog arbejder med NPS scoren i det daglige, og hvad TimeLog bruger resultaterne af målingerne til.

Du kan læse artiklen på s. 20-26 i magasinet her.