Vedligeholdelse af kontaktpersoner

Vedligeholdelse af kontaktpersoner

Det er en stor hjælp at have en opdateret database med dine kunders kontaktpersoner. På den måde sikrer du hurtig kommunikation, når du retter henvendelse til dem og får fat i den rette med det samme.

Får du besked om skift i kontaktpersoner, kan du deaktivere en kontaktperson ved at søge ham eller hende frem og fjerne fluebenet i kassen Aktiv under navneoplysningerne. På samme side har du mulighed for at oprette en ny kontaktperson ved at trykke på Ny kontaktperson ude til højre, eller du kan vælge +Ny kontaktperson under menuen Kunder.

undefined

Yderligere er der mulighed for at slå udvidede søgemuligheder til i systemadministrationen, så du får flere søgemuligheder under Søg kontaktpersoner. Det betyder, at du fx kan søge alle inaktive kunders kontaktpersoner ud eller du kan indsnævre din søgning ift. de grupper, der er oprettet både på kunder og kontaktpersoner. Det giver mange flere detaljerede søgemuligheder.

Så hvis I ikke har slået det til, så kan I gøre det under Systemadministration -> Kunder -> Opsætning af kundemodul / CRM og markere Vis udvidet søgning på kontaktpersoner.

undefined

Og husk – at eksporterer du data til Excel uanset om det er fra Søg kunder eller Søg kontaktpersoner får du flere data med ud end du ser i TimeLog Project.

Maiken Blok

Maiken Blok
Maiken Blok
Customer support and Language localisation
  Tidsregistrering i Excel