TimeLoggerne er blevet flere - i år besætter vi 8 nye stillinger

100 meter sidelæns projektstyring

Som nogle måske har bemærket, har der i en periode været lidt stille på TimeBlog. Det skyldes, at vi har været overvældet af interessen for vores produkter, og at vi derfor ikke har haft tid til at følge op med nye blogindlæg om vores kerneprodukter – tidsregistrering og projektstyring. Det vil vi gerne lave om på. Altså har vi haft brug for mere tid.

For at få det, har vi oprustet ressourcerne på medarbejderfronten. I løbet af 2012 har vi ansat 8 nye medarbejdere i TimeLog, hvilket svarer til en opjustering på mere end 35% af den samlede kollegastab. Det har været nødvendigt, fordi vi simpelthen har oplevet at løbe lidt for mange sidelæns 100-meterløb hver dag. Vi vil gerne give både vores kunder og dem, der ser på TimeLog Project som et muligt værktøj, den tid og opmærksomhed, de fortjener, og derfor har vi ansat i alle afdelinger i organisationen.

I den nye skare af ansigter finder vi en implementeringskonsulent, der hjælper vores kunder med at få det fulde udbytte af jeres TimeLog-investering. Hun hedder Pernille Gaustad, og er den du skal have fat i, hvis du ønsker hjælp til at komme godt i gang med TimeLog Project. Jesper Sebbelin og Gilli Haraldsen har tilført salgsafdelingen et par tiltrængte hænder - ligesom marketingafdelingen er blevet oprustet med bl.a. en dedikeret blogredaktør i form af Anette Bangsfelt. Katrine Grytter yder fra nu af superb kundeservice til vores kunder, mens Søren Øxenhave er vores nye udvikler af især integrationer til større programmer som fx e-conomic.

Årsagen til investeringen kan bedst beskrives med, at TimeLog - en snart 11 år gammel virksomhed - har øget det samlede antal af kunder med næsten 11,3% på  de første 3 måneder af 2012. Vi havde også rygende travlt i de sidste 3 måneder af 2011, og er sikre på, at både kunder og venner af huset vil kunne mærke, at vi er blevet flere. Det kan vi i hvertfald selv, og det kommer selvfølgelig alle til gode!