Rigtig glædelig jul fra os i TimeLog!

Glædelig jul!

Tak til alle for et spændende år, hvor TimeLog passerede en stor milepæl – vores 10 års fødselsdag. TimeLog har gennemgået en fantastisk udvikling siden begyndelsen og ser med nysgerrighed frem mod næste runde fødselsdag.

I løbet af 2011 har vi udsendt et nyt og længeventet projektmodul, introduceret forbedringer inden for ressourcestyring og integreret de første kunder med e-conomic. Desuden har vi budt en håndfuld nye medarbejdere velkommen.

Året har også for alvor vist interessen for dialog omkring den fremtidige udvikling af TimeLog Project. Flere og flere deltager i de webinarer, seminarer og meetups, TimeLog arrangerer. Herfra får vi værdifuld feedback, og derfor arbejder vi på at give alle brugere en mulighed for at komme til orde.

På trods af den store omtale af gældskrisen i EU er vi glade for at kunne konstatere, at TimeLogs kunder er vokset med mere end 6% i 2011 målt på antal brugere, mens vi selv er vokset med over 20%.

Vi ønsker jer alle en glædelig jul og et godt nytår!

Her løfter vi sløret for nogle af nyhederne i 2012

Integration med e-conomic - nu i beta og udgives januar 2012

Spar tid på fakturering og slip for dobbeltindtastning med den gratis standard integration mellem TimeLog Project og regnskabsprogrammet e-conomic.

Læs om integration med e-conomic

Nye funktioner på vej

Vi er begyndt at arbejde på godkendelse af tidsregistreringer i flere trin, start- og slutdatoer på allokeringer, projektnotifikationer og understøttelse af kundedialog om supportsager i TimeLog Extranet. Senere fortsætter vi med bedre valutastyring, flere funktioner til ressourcestyring og et fortsat fokus på integration og API.

Nyt design af TimeLog Project

Det næste store projekt bliver et nyt design af TimeLog Project. Det indebærer blandt andet ny navigation og brugerstyring. Nye brugere skal kunne komme i gang lettere, og erfarne brugere skal kunne øge deres effektivitet.

Webinarer, seminarer og meetups

TimeLogs events er en stor succes, og vi er allerede i gang med at forberede programmet for næste år.

Følg med i events