Integration mellem Zendesk og TimeLog

Kundesupport fremfor administration

  • Zendesk

Mindre administration, større kundefokus

Kommer kunderne også i første række hos jer?

Integrationen mellem Zendesk og TimeLog sparer jer for tid samt sikrer jeres faktureringsgrundlag for jeres support. Det giver råderum til jeres kerneaktiviteter – nemlig at servicere jeres kunder!

Med integrationen slipper du for at registrere tid to gange, fordi du kan overføre den tid, der bruges på sager i Zendesk til jeres projekter i TimeLog. Tidsregistreringerne bliver automatisk overført til det projekt, du ønsker for den enkelte sag. Således går ingen timer tabt, og du får det fulde overblik over projektøkonomien samt sikkerhed for, at du får faktureret jeres support efter aftale med kunden.  

Læs mere om TimeLog-app’en til Zendesk

Om Zendesk

Zendesk leverer en cloudbaseret kundeservice platform, hvor alle kundehenvendelser og informationer bliver samlet ét sted uanset platform. Mere end 50.000 virksomheder gør dagligt brug af Zendesk til at optimere deres kundeservice, som er nøglen til stærke kunderelationer.

Integrationen er udarbejdet og supporteres af Workpoint.

Præsentation af TimeLog

Få en 20 minutters online walk-through foran din skærm.

Online præsentation af TimeLog

Kontakt WorkPoint

Du er velkommen til at kontakte WorkPoint og høre mere om integrationen.

Du finder WorkPoint her.

  Tidsregistrering i Excel